Korepetycje profesjonalne z Biologii, przed maturą, studia medyczne w Wałbrzych

• photo

Serdecznie witam na moim profilu. Jako pasjonat nauk biologicznych i biomedycznych chciałbym zaprosić Cię do skorzystania z mojej oferty korepetycji. Specjalizuję się w przygotowywaniu uczniów do matury rozszerzonej z biologii , ale chętnie udzielę również pomocy w wykonywaniu sprawozdań, prac domowych, prac zaliczeniowych, wypracowań i prezentacji dla studentów kierunków biologicznych, medycznych i biomedycznych. Jestem absolwentem biologii w specjalizacji biologii molekularnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Odbyłem staże naukowe w dziedzinie wirusologii w renomowanych ośrodkach zagranicznych: w Brukseli (ULB) i Monachium (LMU).

Prowadzę zajęcia skierowane zarówno dla uczniów szkół podstawowych oraz liceum, jak i studentów biologii, biochemii, analityki medycznej i nauk pokrewnych. W trakcie lekcji udostępniam pełen zakres zgromadzonych materiałów (prezentacji, książek, ćwiczeń, artykułów naukowych) oraz dostosowuję się indywidualnie do potrzeb każdego ucznia / studenta.

Dla uczniów szkół podstawowych i liceum
Cena za 1 godzinę - 80 zł

Dla studentów (biologia, biochemia i nauki pokrewne)
Cena za 1 godzinę - 130 zł
Pomoc w pisaniu sprawozdania - 200 zł
Pomoc w przygotowaniu prezentacji - 300 zł

O mnie:
Nauki przyrodnicze stanowią moją pasję od czasów szkolnych. Dzięki sukcesom w olimpiadach przedmiotowych w liceum uzyskałem wstęp na wymarzone kierunki studiów z maksymalnym wynikiem rekrutacyjnym. Ukończyłem studia z biologii molekularnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto, uczestniczyłem w badaniach w ramach dwóch projektów naukowych co zapewniło mi doświadczenie w pracy laboratoryjnej. Na podstawie całego dotychczasowego dorobku, od kilku lat wzbogacam mój własny zestaw materiałów, który wykorzystuję w przygotowywaniu uczniów do matury, kolokwiów oraz zaliczeń i egzaminów.

Dostępność